Gra terenowa
REGULAMIN GRY TERENOWEJ
I. Przepisy ogólne
- Organizatorem gry terenowej „Śladami Ludwików” jest Komitet Organizacyjny, w którego skład wchodzą: o. Anzelm Frączek, Renata Holaczuk, Arlena Krawczuk.
- Gra odbędzie się w dniu. 28.08.2022 r. (w niedzielę). Rozpocznie się o godz. 15.00 (start przy wejściu głównym do klasztoru) i będzie przebiegać wokół klasztoru i kościoła św. Ludwika. Potrwa 50 minut.
- O godz. 14.45 w sali klasztornej nr 19 odbędzie się odprawa drużyn, podczas której zostanie przedstawiony regulamin i zasady gry.
II. Przepisy szczegółowe
- Celami gry terenowej są:
- popularyzacja wiedzy o życiu i działalności patrona parafii – św. Ludwika IX, króla Francji, Ludwika Pocieja – fundatora klasztoru i kościoła we Włodawie;
- propagowanie wiedzy nt. historii i roli zakonu paulinów we Włodawie;
- wpajanie szacunku do historii własnego narodu i lokalnej społeczności;
- kształtowanie postaw patriotycznych i wartości chrześcijańskich;
- zachęcenie do aktywności i rozwijania swoich zdolności;
- upowszechnianie rekreacji ruchowej. - W grze mogą wziąć udział drużyny składające się z 2-5 osób, w szczególności rodziny.
- Warunkiem uczestnictwa w grze jest zgłoszenie drużyny do organizatorów turnieju najpóźniej w dniu 25.08. 2022 r. do godz. 20.00 na adres e-mail: jarmark.wlodawa@gmail.com lub telefonicznie 600932345. W zgłoszeniu należy podać nazwę drużyny, ilość uczestników oraz imię i nazwisko kapitana drużyny.
- Każda z drużyn wybiera spośród siebie kapitana drużyny.
- Drużyny przybywają na miejsce startu na godz.15.00 i rozpoczynają udział w grze z miejsca startu zgodnie z wytycznymi przekazanymi na odprawie przez Komitet Organizacyjny.
- Każda drużyna zobowiązana jest do posiadania co najmniej jednego telefonu komórkowego z funkcją aparatu fotograficznego.
- W momencie startu każda drużyna otrzyma mapę określającą przebieg trasy oraz lokalizację pięciu baz. W wyznaczonych punktach na drużyny czekać będą wolontariusze, którzy poinformują je o zadaniu do wykonania i przekażą potrzebne materiały.
- Dotarcie do określonych miejsc będących bazami i wykonanie zadań skutkować będzie przyznaniem przez powołaną przez organizatorów Komisję Oceniającą punktów, od 0-5 za każde wykonane zadanie.
- Kolejność zaliczania baz jest dowolna.
- W bazach na drużyny będą czekały pytania z wiedzy ogólnej dotyczącej życia i działalności św. Ludwika, Ludwika Pocieja i historii parafii oraz zadania do wykonania związane z historią i działalnością parafii.
- Na przebycie trasy każda z drużyn ma 50 minut.
- Cała trasę drużyny mają pokonać razem, bez rozdzielania się, pracując zespołowo.
- Gra toczy się w obrębie klasztoru i kościoła.
- W przypadku naruszenia przez członków drużyny niniejszego regulaminu, złamania zasad fair-play, utrudniania gry innym graczom, Komitet Organizacyjny ma prawo wykluczenia tej drużyny z gry.
- Gra zostanie zakończona na terenie 5. bazy, określonej na mapie gry.
III. Wyniki i nagrody
- Grę wygra drużyna, która za wykonanie zadań w pięciu bazach gry zdobędzie najwięcej punktów.
- Dyplomy oraz nagrody otrzymają trzy drużyny z największą liczbą punktów. Pozostałe drużyny, które przejdą całą trasę gry i wykonają wszystkie zadania otrzymają pakiety upominkowe. Dodatkowo drużyna, która zajmie pierwsze miejsce otrzyma statuetkę „Ludwika”.
- Ogłoszenie wyników gry i wręczenie nagród nastąpi na scenie w ogrodzie paulińskim 28.08.2022 r. podczas jarmarku.
IV. Przepisy końcowe
- W kwestiach dotyczących przebiegu gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem, głos rozstrzygający należy do Komitetu Organizacyjnego.
- Decyzja organizatorów jest ostateczna.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających wpływ na przebieg gry.
Z życia parafi

II Nadbużański Festiwal Muzyki Wielkopostnej
Towarzystwo Muzyki Chóralnej „Vlodaviensis” i parafia św. Ludwika we...
Więcej
Pomnik o. Kajetana Młynarskiego
Niewiele osób w naszym mieście wie, że Włodawa ma swojego Męczennika. Jest...
Więcej